Har en pågående diskussion med Mataffären via mejl.
Hon - Erika i kundtjänst - är otroligt service minded, så jag har fått problem: Nu måste jag ju handla mer! Helst ganska snart. Eftersom hon har lovat att ringa och fråga mig vilka ersättningsvaror jag vill ha om de jag har beställt inte finns. Hjälp! Hon är så service minded så jag känner mig skuldsatt.
Och allt började med att jag inte var nöjd och skrev ett brev. Förutsatte på nåt sätt att ingen skulle läsa. Men Erika läste. Och är uppenbarligen duktig på sitt jobb. Och kollade mina ordrar och bad om ursäkt och erbjöd rabatt och erbjöd, som sagt, att ringa till mig eftersom man inte kan lägga in en profil (ännu) som jag efterfrågade. Vad knäppt att jag blir stressad av att stöta på en människa som faktiskt gör allt det där som såna som jag försöker lära ut....lyssnar på kunden!
Livets ironi.
05 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar